loading...
آراس44
سعید بازدید : 340 پنجشنبه 18 خرداد 1396 نظرات (0)
نسبتهای مالی شرکتهای بورس اوراق بهادار تهران از سال 86 تا 94

نسبتهای-مالی-شرکتهای-بورس-اوراق-بهادار-تهران-از-سال-86-تا-94دانلود داده های آماری نسبتهای مالی شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران از سال 86 الی 94، در قالب فایل اکسل، مناسب برای انجام پروژه ها و پایان نامه های دانشجویی رشته های حسابداری، مدیریت مالی و اقتصاد. نسبت های مالی (Financial Ratios) را می توان ...


دانلود فایل
سعید بازدید : 440 پنجشنبه 18 خرداد 1396 نظرات (0)
داده هاي شركتهاي بورس اوراق بهادار تهران طي سالهاي 88 تا 94

داده-هاي-شركتهاي-بورس-اوراق-بهادار-تهران-طي-سالهاي-88-تا-94دانلود داده های آماری متغيرهای حسابداری و مالی شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران از سال 88 الی ٬94 در قالب فایل اکسل٬ مناسب برای انجام پروژه ها و پایان نامه های دانشجویی رشته های حسابداری٬ مدیریت مالی و اقتصاد. فعاليت مالي شركتهاي عضو بورس ...


دانلود فایل
سعید بازدید : 262 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (4)

کرم گياهي ژل فورت( Gell Fort Cream ) 3130

 قيمت: 300,000 ریال            

روش پرداخت وجه: پرداخت درب منزل و یا واریز به حساب فروشنده

 

قيمت: 250,000 ریال
روش پرداخت وجه: پرداخت درب منزل و یا واریز به حساب فروشنده
کرم گياهي ژل فورت ( Gell Fort Cream ) يک مکمل گياهي 100% طبيعي و سودمند ، بدون عوارض ، جديد ، موثر ، قوي و با فرمولاسيون پيشرفته است . اين کرم محصول شرکت پلي بوي Play Boy آلمان ميباشد که تمامي محصولات آن مخصوص آقايان است. اين کرم فوق العاده ، داراي چهار کارآيي بزرگ کنندگي و کلفت کنندگي، افزايش ميل و شهوت ج.ن.سي و همچنين موجب طولاني شدن مدت انجام عمل ج.ن.سي و ايجاد ديرانز الي و نيز ضد عفوني نمودن ناحيه ج.ن.سي مي باشد.

کرم گياهي ژل فورت (Gell Fort Cream) با بهره گيري از فرمول قوي گياهي Herbal موجب افزايش قابل ملاحظه زمان انز ال و لذت ج.ن.سي شده و موجب افزايش رضايت در شريک ج.ن.سي و خود شما مي شود. کيفيت بسيار بالا و در عين حال قيمت بسيار پائين تر اين محصول نسبت به ساير محصولات موجود در بازار از مزاياي ديگر اين کرم ميباشد.

همچنين اين کرم داراي ميزان بالايي Vitamin E ميباشد که از طريق پوست آ.ل.ت جذب سلولهاي Covernosa)و اپيتليالو ب.ي.ضه ميگردد. مصرف 1 دوره از اين کرم مشکل زود انز الي را برطرف خواهد کرد و براي دست يابي کامل به تمامي مزاياي کرم بصورت دائمي ميبايست حداقل 2 دوره از اين کرم مصرف شود. (اين کرم پس از هر استفاده فورا 4 عملي که بايد انجام دهد را انجام ميدهد و فقط براي دائمي کردن اين مزايا بايد هر روز مصرف شود در غير اين صورت نيازي به مصرف روزانه نيست)

  کرم گياهي ژل فورت( Gell Fort Cream )

برخی از امکانات و قابلیتها:

 

  • بزرگ کننده فوری
  • افزایش دهنده میل ج.ن.سی
  • زمان انز ال را افزایش میدهد
  • در 2رنگ مشکی و طوسی
  • ساخت آلمان

برای سفارش محصول به ادامه مطلب بروید

سعید بازدید : 398 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (4)

 

اسپری کینگ سایز 3123

 قيمت: 280,000 ریال            

روش پرداخت وجه: پرداخت درب منزل و یا واریز به حساب فروشنده

 

این اسپری برای افرادی به کار میرود که مدت زمان رابطه برای آنها مهم است ومیخواهند خود را قدرتمند و بدون مشکل جلوه دهند و از روابط طولانی لذت کامل ببرند. اسپری "کینگ سایز" محصول شرکت یکی از معتبرترین شرکتهای ساخت محصولات ج -ن س-ی در آلمان میباشد. این اسپری با تاثیرفوق العاده ای که دارد زمان رابطه شما و شریک را به مدت 30 تا 45 دقیقه افزایش میدهد و باعث میشوداضطراب شما کم شده ، و در نتیجه بتوانید اعتماد به نفس خود را بازیابید و کم کم مدت طبیعی آم.یز-ش را بدست آورید. این اسپری باعث میشود شما اطمینان خاطر داشته باشید که حداقل تا 30 الی 40 دقیقه هیچ ان ز ا لی اتفاق نمی افتد و میتوانید به راحتی رابطه خود را ادامه دهید و از آن لذت ببرید. اسپری "کینگ سایز" و اثر بخشی حدود 30 الی 45 دقیقه برای تمامی گروه های سنی قابل استفاده میباشد.

طریقه مصرف : 1- ابتدا آلت خود را با آب و صابون بشویید تا قدرت جذب پوستشما افزایش یابد. 2- پس از خشک کردن کامل ، اسپری را مانند تصویر روی محل نشان داده شده بمالید. (پس از 2-3 دقیقه باید حساسیت سر آلت شما کم شده باشد. این کم شدن حساسیت سر آلـ.ت شما باعث طولانی تر شدن مدت عمل شما خواهد شد. پس از گذشت 5 الی 10 دقیقه از مالیدن اسپری ، آ.لت شما بسیار سفت و کمی بزرگتر خواهد شد و مدت نزدیکی شما نیز طولانی تر میشود.) 100% تضمینی دارد ، بدون عوارض و ساخت کشور آلمان میباشد. اسپری کینگ سایز بیحسـ.ـی جهت درمان ان ز ا ل زودرس اسپری جهت درمان زود ان ز ا لي و افزایش حجم و طول آ.لـ.ت مردان

  اسپری کینگ سایز

 

برخی از امکانات و قابلیتها:

 

  • اسپری تاخیری و افزایش سایز کینگ سایز با دوز300000
  • نعوظ کامل
  • بدون عوارض جانبی
  • دارای ویتامین E
  • ساخت کشور آلمان

برای سفارش محصول به ادامه مطلب بروید

سعید بازدید : 223 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (2)

قوی ترین قرص تاخیری, تضمینی Strong Man-ا 3120

 قيمت: 750,000 ریال            

روش پرداخت وجه: پرداخت درب منزل و یا واریز به حساب فروشنده

 

این قرص شامل ۳۰ عدد و ساخت کشور آمریکا می باشد
این قرص دارای زمان عملکرد بسیار کوتاهی

می باشد و در مدت زمان ۲۰ تا ۳۰ دقیقه عطش ش.......هو.....ت و قوای ج....ن....س....ی......مرد را را چندین برابر می کند...این قرص با افزایش زمان خون رسانی و آزاد کردن هورمون های مردانه موجود در بدن , دستگاه تناسلی مردانه را به حداکثر کارایی از نظر سفتی و دوام می رساند.

این قرص مدت زمان انزال رو به طرز شگفت انگیزی افزایش داده و از این طریق رضایت مندی در اعمال جنسی رو به حداکثر می رساند
طبق تحقیقاتی که استادان دانشگاه آمریکا صورت داده اند به طور معمول ۶۸% از زنان به ۸ دقیقه زمان تا رسیدن به اوج لذت جنسی

  قوی ترین قرص تاخیری, تضمینی Strong Man-ا

 

برخی از امکانات و قابلیتها:

 

  • این قرص شامل ۳۰ عدد و ساخت کشور آمریکا می باشد
  • این قرص دارای زمان عملکرد بسیار کوتاهی
  • می باشد و در مدت زمان ۲۰ تا ۳۰ دقیقه عطش ش.......هو.....ت و قوای
  • آزاد کردن هورمون های مردانه موجود در بدن ,
  • تعداد محدود می باشد

برای سفارش محصول به ادامه مطلب بروید

سعید بازدید : 228 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (1)

 

مگنا اریکس 3146

 قيمت: 1,450,000 ریال            

روش پرداخت وجه: پرداخت درب منزل و یا واریز به حساب فروشنده

 

آیا شریک ج -ن سی شما از سایز الت و قدرت ج ن-سی شما راضی است ؟ شما بیشتر از تصورتان بدست خواهید آورد سریعتر و آسانتر با نتیجه غیر قابل باوری برای شما در سراسر جهان تا کنون هیچ دارویی مشابه +MAGNA-RX معرفی نشده و این تنها فرمول کشف شده تا کنون است که قادر است هر نوع آلت تناسلی را از نظر سایز ، طول و ضخامت به شکل دائمی ، سریع ، آسان ، بی خطر و بدون هرگونه مشکلی ، افزایش داده و باٍ بهبود وضعیت شق شدگی و سفتی آلت در حالت نعوظ و تحریک ج-ن سی شود و هم زمان از انزال زودرس جلوگیری کرده

فرمول بزگ کردن آلت ج -ن سی مردان : +MAGNA-RX این کا را خیلی سریع و اسان و به شکل غیر قابل باوری برای شما انجام میدهد. پزشکان بزگتر و حجیم تر و سفت و سخت تر کردن آلت تناسلی مردانه را امری کاملا ممکن و انجام شدنی می دانند . بسیار حیرت زده می شوید وقتی که فقط در عرض زمان کوتاه چند هفته ای شاهد افزایش حجم و طول آلت تناسلی خود شوید به نحوی که تا قبل از این هیچگاه تجربه نکرده بودید . فرمول افزایش میل و قدرت ج- ن سی : به جرات می توانیم ادعا کنیم که در دنیا تنها قرصهای +MAGNA-RX انحصارا دارای فرمولی برای پروسه فعال سازی و بیشتر کردن میل ج- ن سی و افزایش زمان نزدیکی برای رسیدن به اوج ارگاسم واقعی می باشد .

با فروش میلیونی و تقاضای جهانی برای +MAGNA-RX این دارو در طی زمان 3 سال به شکل یک محصول منحصر به فرد و مشهور در نزد متخصصین ، پزشکان و مصرف کنندگان در آمده است . در بسیاری از کشورها تعداد بسیار زیادی دانشکدههای پزشکی و تحقیقاتی و تیمهای متخصص پزشکی با تست و آزمایش با دقت بسیار بالا در لابراتوآرهای پیشرفته با صرف زمان زیاد روی این محصول گزارش کاملی از تایید این دارو را داده اند و بسیاری از پزشکان در سراسر دنیا این دارو را برای درمان مشکلات ج- ن سی ، افزایش سایز مردانه و بالا بردن قدرت ج- ن سی کلمات کلیدی: مگنا قرص کپسول گیاه مجوز تقویت قوطی زندگی رابطه مکمل مکمل گیاهی قدرت آمریکا شاداب سلامت تندرست آرامش جوان شدت اوج لذت magna rx

  مگنا اریکس

 

برخی از امکانات و قابلیتها:

 

  • افزایش طول و ضخامت آلت به اندازه 5 الی 12 سانتی متر در یک دوره 60 روزه یا کمتر
  • افزایش میل ، قدرت و کیفیت رابطه
  • جلوگیری از ان -زال زود رس و افزایش زمان نزدیکی و مقاربت
  • افزایش شق شدگی و سختی آلت تناسلی هنگام ریشنو تحریک
  • تایید شده از طرف پزشکان و متخصصان
  • دارای گواهی GMP ، تولید تحت شرایت کنترل کیفیت از FDA آمریکا و فروش مجاز در اکثر
  • تولید شده در مدرنترین لابراتوآرها دنیا بوسیله پرسنل متخصص

برای سفارش محصول به ادامه مطلب بروید

سعید بازدید : 164 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (7)

کرم بزرگ و سفت کننده باسن والنسی 2252

 قيمت: 950,000 ریال            

روش پرداخت وجه: پرداخت درب منزل و یا واریز به حساب فروشنده

 

مشخصات : کرم بزرگ کننده و سفت کننده باسن صد در صد طبیعی PARTNER LOVE همراه با ویتامین E با خاصیت فرم دهندگی عالی طریقه استفاده : قبل از استفاده ، سطح پوست مورد نظر تمیز باشد ، کرم را به آرامی به مدت چند دقیقه از پایین به بالا ماساژ دهید ، کرم را دو بار در شبانه روز (صبح و آخر شب ) استفاده نمایید . استفاده مستمر از این کرم باعث فرم دادن با اثر ماندگار و از بین بردن خطوط سیاه و لکه های روی سطح پوست باسن می گردد .

کرم را دو بار در شبانه روز (صبح و آخر شب ) استفاده نمایید . استفاده مستمر از این کرم باعث فرم دادن با اثر ماندگار و از بین بردن خطوط سیاه و لکه های روی سطح پوست باسن می گردد .

این محصول دارای تایییدیه از وزارت بهداشت می باشد(برخلاف سایر فروشگاه ها)
قیمت کالای ما را با فروشگاه های دیگر مقایسه کنید!!

 کرم بزرگ و سفت کننده باسن والنسی

برخی از امکانات و قابلیتها:

 

  • بزرگ کننده و سفت کننده باسن
  • با خاصیت فرم دهندگی عالی و اثر ماندگار
  • از بین بردن خطوط سیاه و لکه های روی سطح پوست باسن
  • داراي تاييديه و مجوز فروش در ايران
  • قيمتي بسيار مناسب

برای سفارش محصول به ادامه مطلب بروید

سعید بازدید : 238 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (2)

 

اسپری تـ.اخیـ.ری بانوانwingora 3119

 قيمت: 280,000 ریال            

روش پرداخت وجه: پرداخت درب منزل و یا واریز به حساب فروشنده

 

اسپری تـ.اخیـ.ری wingoraساخت کشورآمریکا این اسپری برای افرادی به کار میرود که مدت زمان رابطه برای آنها مهم است ومیخواهند خود را قدرتمند و بدون مشکل جلوه دهند و از روابط طولانی لذت کامل ببرند. اسپری "wingora" محصول شرکت یکی از معتبرترین شرکتهای ساخت محصولات ج -ن س - ی در آمریکا میباشد.

این اسپری با تاثیرفوق العاده ای که دارد زمان رابطه شما و شریک را به مدت 30 تا 45 دقیقه افزایش میدهد و باعث میشوداضطراب شما کم شده ، و در نتیجه بتوانید اعتماد به نفس خود را بازیابید و کم کم مدت طبیعی آم.یز-ش را بدست آورید. این اسپری باعث میشود شما اطمینان خاطر داشته باشید که حداقل تا 30 الی 40 دقیقه هیچ ان ز ا لی اتفاق نمی افتد و میتوانید به راحتی رابطه خود را ادامه دهید و از آن لذت ببرید. اسپری "wingora" و اثر بخشی حدود 30 الی 45 دقیقه برای تمامی گروه های سنی قابل استفاده است.

  اسپری تـ.اخیـ.ری بانوانwingora

 

برخی از امکانات و قابلیتها:

 

  • اسپری تاخیری wingora
  • ماندگاری اثر دارو
  • ساخت امریکا
  • بدون عوارض جانبی
  • تاخیر به مدت 30 تا 40 دقیقه

برای سفارش محصول به ادامه مطلب بروید

سعید بازدید : 234 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (0)

قرص آمريكايي اصلي ويگومخصوص دیرانزالی 1786

 قيمت: 220,000 ریال            

روش پرداخت وجه: پرداخت درب منزل و یا واریز به حساب فروشنده

 

قرصهاي ويگو(Vego Pills) ساخت كمپاني بروكلين ايالات متحده آمريكا - نيويورك سيتي (مخصوص مردان) بهترين نوع قرصهاي خوراكي براي مردان با سه كاربرد : قرصهاي ويگو (Vego Pills) داراي 3 كارآيي افزايش شديد و قوي شهوت و ميل ج -ن -سي و افزايش بسيار عالي مدت زمان نزديكي وانزال در مردان و نعوظ كامل و محكم و طولاني ميباشد . اين محصول استثنائي با بهره گيري از فرمول قوي پزشكي روز دنيا موجب افزايش قابل ملاحظه زمان ا-نز-ال و اركتيشن (مدت زمان شق شدگي آلت) ولذت ج- ن- سي شده و موجب افزايش رضايت ج ن سي در شريك ج ن سي ميشود . محصولي 100% اصل آمريكايي , 100% تضميني و بصورت 100% پلمپ شده .

محصولي بسيار قوي , جديد و با فرمولاسيون پيشرفته . افزايش دهنده قوي , سريع و طولاني مدت زمان نزديكي و ايجادكننده دير ان-زا-لي . افزايش دهنده قوي شهوت و ميل ج- ن- سي در مردان . افزايش دهنده و بهبود نعوظ آلت . حجيمتر و قطورتر كردن موقتي آلت براي داشتن رابطه اي شيرينتر و نزديكتر . ساخت كمپاني بسيار معتبرومشهور بروكلين آمريكا (Brooklyn USA) (مخصوص مردان) اين محصول خوراكي درماني كاملاً فاقد هرگونه اثرات جانبي ميباشد. - قرصهاي ويگو (Vego Pills) محصولي 100% استثنايي و جديد ميباشد وهيچگونه عارضه اي ندارد و تاكنون هيچگونه عوارض جانبي از مصرف اين محصول گزارش نشده است.

يفيت بسيار بالا و در عين حال قيمت بسيار پائين تر نسبت به ساير محصولات موجود در بازار . و دربسته بندي شيك . ** ارسال محصول با پست پيشتاز (بيمه كامل محصول تا زمان رسيدن به دست گيرنده , بسته بندي مطمئن و كامل محصول) بصورت 48 ساعته به تمام نقاط ايران و 72 ساعته براي خارج از ايران و 100% رايگان براي شما (تمامي هزينه هاي ارسال به عهده كمپاني ميباشد.) ** گروه همراهان به دلیل محافظت از حریم خصوصی مشتریان محترم ، کلیه بسته های ارسالی را در پوشش قرار داده و بر روی پوشش بیرونی هیچ توضیحی مبني برمحتویات بسته درج نخواهد کرد . لذا مشتریان گرامی قادر خواهند بود بنا بر میل شخصی خود ، اطرافیان را از محتويات داخل بسته مطلع سازند . کلمات کلیدی: ویگو قرص کپسول گیاه مجوز تقویت قوطی زندگی رابطه مکمل مکمل گیاهی قدرت شاداب سلامت تندرست آرامش جوان شدت اوج لذت تاخیر

  قرص آمريكايي اصلي ويگومخصوص دیرانزالی

برخی از امکانات و قابلیتها:

 

  • 4 عددي - پلمپ شده
  • ساخت كمپاني بروكلين ايالات متحده آمريكا - نيويورك سيتي (مخصوص مردان) .
  • محصولي بسيار قوي , جديد و با فرمولاسيون پيشرفته
  • افزايش بسيار عالي مدت زمان نزديكي در مردان و نعوظ كامل و محكم، طولاني آلت
  • حجيم تر شدن و قطورتر شدن موقتي آلت به مدت 1 - 3 ساعت براي داشتن رابطه شيرينتر .
  • کيفيت بسيار بالا و در عين حال قيمت بسيار پائين

 برای سفارش محصول به ادامه مطلب بروید

 

سعید بازدید : 199 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (0)

ویگارکس پلاس VIGRX PLUS 3143

 قيمت: 1,400,000 ریال            

روش پرداخت وجه: پرداخت درب منزل و یا واریز به حساب فروشنده

 

جدیدترین قرصهای گیاهی خوراکی در ایالات متحده آمریکا و اروپا جهت درمان ناتوانی جنـ ـسی ، افزایش قطر ، درازا و سایز کلی آلـ.ـت تناسـ.ـلی ،افزایش فوق العاده میل جنس ی و میزان ترشح اسپرم در مردان - بهترین نوع قرص خوراکی تقویتی برای مردان با 5 کاربرد : ویگرکس پلاس اصلی (Vigrx Plus Original) دارای 5 کارآیی بزرگ کنندگی و کلفت کنندگی ، افزایش میل و شهـ.ـوت جنس+ی ، طولانی شدن مدت انجام عمل جنس+ی وایجاد دیرانـ.ـزالی عمیق ، افزایش قابل توجه لذت نزدیـکی و میزان ترشح اسپرم در مردان میباشد قرصهای 100% گیاهی ویگرکس پلاس اصلی (Vigrx Plus Original) با بهره گیری از فرمول قوی گیاهی موجب افزایش قابل ملاحظه زمان انـ.ـزال و لذت جنسـ.ـی شده و موجب افزایش رضایت جنسـ.ـی در شریک جن سی میشود

محصولی بسیار قوی ,جدید و با فرمولاسیون پیشرفته . افزایش دهنده قوی ، سریع و طولانی مدت زمان نزدیکی و درمان کننده مشکل زودانـ.ـزالی در دراز مدت . افزایش دهنده دائمی قطر ، کلفتی و سایز کلی آلـ.ـت تناسلی مردان بصورت دائمی و مادام العمر . افزایش دهنده مدت و میزان نعـوظ (راست و شـق شدن آلـ.ـت) بصورت بسیار دلچسب و شیرین . افزایش چشمگیر میزان حجم و ترشح اسپرم و میزان پرتاب اسپرم در زمان اورگـ.ـاسم مردان . افزایش قابل توجه میل و حرارت جنـ.ـسی و تمایل به نزدیـکی در مردان . (بدلیل دارا بودن مواد مغذی و گیاهان تقویت کننده) . وهمچنین میزان بالای ویتامین ایی (Vitamin E) . ساخت کمپانی بسیار معتبر و مشهور بیوپک لیمیتد کانادا (Bio Pack Limited) (مخصوص مردان)

  ویگارکس پلاس VIGRX PLUS

 

برخی از امکانات و قابلیتها:

 

  • افزایش قطر، درازا و سایز کلی آلـ.ـت تناسلی ،افزایش فوق العاده میل جن سی در مردان
  • دارای 5 کارآیی بزرگ کنندگی و کلفت کنندگی ، افزایش میل و شـ.ـهوت جن سی در مردان
  • افزایش دهنده قوی ، سریع و طولانی مدت زمان نزدیکی و درمان کننده مشکل زودانـ.ـزالی
  • افزایش قابل توجه لذت نزدیکی و میزان ترشح اسپرم در مردان
  • افزایش دهنده مدت و میزان نعـ.ـوظ (راست و شق شدن آلــت) بصورت بسیار دلچسب و شیرین

برای سفارش محصول به ادامه مطلب بروید

سعید بازدید : 306 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (0)

مکس من 12 تایی 3145

 قيمت: 350,000 ریال            

روش پرداخت وجه: پرداخت درب منزل و یا واریز به حساب فروشنده

 

کپسول تاخیری مکس من 12 تایی (همراه با 12 عدد قرص تاخیری)
روی بسته های ارسالی تاریخ تولید و تاریخ انقضا وشماره سریال محصول درج شده است.
قرص گیاهی تاخیـر در انـزال مکس من ((MaxMan Pills:
این کپسول به وسیله ی نخبگان علم زیست شناسی امریکا در کارخانه ای در منهتن نیویورک در ایالات متحده ساخته شده است. تقویت کننده ی طبیعی و خالص آلـت هر جزء این محصول به طور دقیق آزمایش و تست شده است و اثر آن بر روی دوام و سفتی آلـت به وضوح مشاهده شده است. ویژگی منحصر به فرد این محصول قابل استفاده بودن آن برای تمام سنین است. این کپسول دارای زمان عملکرد بسیار کوتاهی می باشد و در مدت زمان 20 تا 30 دقیقه عطش شهـوت و سفتـی آلـت را چندین برابر می کند. از دیگر ویژگی های متمایز کننده این محصول از محصولات مشابه , گیاهی بودن آن است که عوارض جانبی آن را به حد اقل می رساند. این کپسول با افزایش خون رسانی به آلـت و آزاد کردن هورمون های مردانه موجود در بدن , آلـت را به حداکثر کارایی از نظر سفتی و دوام می رساند

کپسول مکس من بدون شک موثرترین و قویترین محصول تقویت قوای جنسی مردان در جهان است . این کپسول پرفروشترین محصول در آمریکا در سال 2006-2007 بوده است. مکس من می تواند به سرعت به افزایش قوای جنـسی، طولانی کردن زمان نزدیـکی، کلفت کردن آلـت تنـاسلی، درمان موثر ناتوانی جنـسی، بهبود زندگی زنـاشویی طبق تحقیقاتی که استادان دانشگاه آمریکا صورت داده اند به طور معمول ۶۸% از زنان به ۸ دقیقه زمان تا رسیدن به اوج لذت جنسی و ۴۵% از آنها به ۱۲ دقیقه وقت نیاز دارند متاسفانه بیشتر از ۷۵% از مردان قادر نخواهند بود بیش از 3 تا 6 دقیقه خودشان را کنترل نمایند. مکس من این مساله را برای شما به سادگی حل خواهد کرد. طریقه مصرف: یک کپسول و یک قرص همراه آن را با یک لیوان آب سرد میل کنید. تذکر: در هر ۲۴ ساعت حداکثر مصرف یک عدد کپسول مجاز است. هر بسته مکس من حاوی 12 عدد کپسول + 12 عدد قرص تاخیر در انزال میباشد.

افزایش میل ، قدرت و کیفیت رابطه جنـسی .
جلوگیری از انـزال زود رس و افزایش زمان نزدیـکی و مقـاربت.
کپسول مکس من بدون شک موثرترین و قویترین محصول تقویت قوای جنـسی مردان در جهان است . این کپسول پرفروشترین محصول در آمریکا در سال ۲۰۰۶- ۲۰۰8 بوده است. مکس من می تواند به سرعت به افزایش قوای جنـسی، طولانی کردن زمان نزدیـکی، کلفت کردن آلـت تـناسلی، درمان موثر ناتوانی جنـسی، بهبود زندگی جنـسی طبق تحقیقاتی که استادان دانشگاه آمریکا صورت داده اند به طور معمول ۶۸% از زنان به ۸ دقیقه زمان تا رسیدن به اوج لـذت جنـسی و ۴۵% از آنها به ۱۲ دقیقه وقت نیاز دارند متاسفانه بیشتر از ۷۵% از مردان قادر نخواهند بود بیش از ۳ تا ۶ دقیقه خودشان را کنترل نمایند. مکس من این مساله را برای شما به سادگی حت خواهد کرد.
مکس من کاملا از مواد طبیعی ساخته شده است. برخی از مواد سازنده مکس من عبارتند از: قارچ کاترپیلار، نوعی میوه خوشه ای ، جنسینگ، زعفران و غیره
موارد مصرف: کوتاهی آلـت، ناتوانی جنـسی، عدم وجود اسپرم

  مکس من 12 تایی

 

برخی از امکانات و قابلیتها:

 

  • دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی
  • بدون عوارضی چون تپش قلب ، چاقی و اضافه وزن یا ناراحتی های پوستی و گوارشی و...
  • دارای گواهی GMP ، تولید تحت شرایت کنترل کیفیت از FDA آمریکا
  • تولید شده در مدرنترین لابراتوآرها دنیا بوسیله پرسنل متخصص .
  • تولید شده از بهترین نوع مواد طبیعی و 100% نوترال بدون هیچگونه عوارض جانبی
  • آفزایش شـق پذیری و سختی آلـت در زمان نــعوظ
  • هر بسته مکس من حاوی 12 عدد کپسول + 12 عدد قرص تاخـیر در انـزال میباشد.

برای سفارش محصول به ادامه مطلب بروید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • پايان نامه بررسی شرکتهای بورس در شاخص قيمت و بازده نقدی اوراق بهادار
  • بررسی کاربرد هندسه رشته مهندسی معماری
  • پایان نامه بررسی ارتباطات سازماني در افزايش كارايي مدیران و کارکنان شرکت نفت
  • پروژه بررسي تحلیل حقوقی جرم شناختی جرایم اقتصادی
  • دانلود پایان نامه بررسي رایانش ابری
  • پایان نامه بررسی هوش اخلاقی عاطفی کارکنان اداری بر تعهد سازمانی
  • پایان نامه تاثیر فنآوری ارتباطات بر توانمندسازی کارکنان
  • پایان نامه بررسی تصمیم گیری خرید مشتریان پوشاک
  • پایان نامه بررسی شرایط آب و هوایی بر کشت محصول گندم
  • پایان نامه مطالعه شرایط آب و هوایی مؤثر برکشت محصول گندم
  • پايان نامه بررسي عملكرد بخش بهداشت درمان بيمارستان
  • پايان نامه بررسي سبك شناختي آثار داستاني مصطفي مستور
  • پروژه فناوری اطلاعات و ارتباطاتICT و توسعه پایدار روستایی
  • پروژه انواع گل و گیاه و مشخصات آن ها
  • دانلود پروژه بررسی اقتصاد روستا
  • پایان نامه محدوده جغرافیایی منطقه مورد مطالعه ایلام
  • پایان نامه مبانی نظری بررسی عوامل اقتصادی اجتماعی مهاجرت
  • پایان نامه نقش شوراهای اسلامی در توسعه پایدار روستایی
  • فایل اکسل محاسبات مالی کارگاه بتن آماده
  • دانلود گزارش کارآموزی در مركز مشاوه وكلا
  • پارس دیزاین کلوب
  • اسرانوین
  • کسب و کار الکترونیک
  • دفتر ترجمه
  • مرکز دانلود فیلم دانشگاهی و کتب دانشگاهی
  • فیس بوک
  • پورتال تفریحی و هنری تک جم
  • سایت تفریحی فریاد قو سفید
  • فایل یار
  • خرید فایل های قابل دانلود نیکان لینک
  • خرید فایل های قابل دانلود فارس فایل
  • جهرم فان| مجله اینترنتی
  • دانلود آهنگ جدید
  • پنجره ای به جهان فناوری اطلاعات
  • جدید دانلود
  • فایل بوکر44
  • فری موزیک
  • تبادل لینک رایگان
  • دانلود پروژه
  • حفره های وب و لایه های امنیتی
  • دانلود آهنگ وکلیپ
  • نخودسیا
  • فــــــــــــریاد زیـــــر آب
  • وبسایت رسمی مشاوره و روان شناسی
  • خرید فایل های قابل دانلود فایلود
  • خرید فایل های قابل دانلود آریافایل
  • خرید فایل های قابل دانلود
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود آهنگ جدید | دانلود فیلم جدید | پاپ‌ها |
  • تبادل لینک هوشمند |تک لینک |تبادل لینک سه طرفه
  • خرید بک لینک
  • فروشگاه ایران مارکت سنتر
  • پرتال خبری تفریحی جوجوفان اس ام اس عکس طنز ترول جوک
  • تبادل لینک
  • گروه تولیدی بازاریابی تجهیزات ایمنی و ابزار
  • دسترسی به مجلات و مقالات علمی
  • فروشگاه اینترنتی شاندرمن ویرافایل
  • کرمان دانلود
  • فروشگاه مستند پارسی
  • فروشگاه مستند
  • اندرویدی هار بازی ونرم افزار اندروید
  • بهار فایل
  • دانلود نمونه سوال
  • فروشگاه اینترنتی پارسی تک شاپ
  • فروشگاه اسرا44 تک شاپ
  • فروشگاه اینترنتی وطن شاپ
  • خرید ویندوز 8.1
  • فروشگاه شارژ پارسی
  • فایلود44
  • وب سایت تفریحی 9 فان
  • وب سایت تفریحی 9 فان
  • کلــــش اف کلـــــنز
  • سایت تفریحی نور فان
  • متفاوت ترین مرجع رستلینگ در ایران
  • لینکدونی آی پی رنک
  • سایت تفریحی و سرگرمی پیشکسوت
  • فروشگاه اینترنتی kasebi20 موبایل
  • مجله اینترنتی ام دی 90
  • فروشگاه شارژ پارسی
  • ♥♦♥ دختر ایرونی ♥♦♥
  • سیدوآنلاین44
  • فروشگاه اینترنتی آویشو
  • فروشگاه اسرا44
  • فروشگاه پارسی
  • آریافایل44
  • فایلوکس44
  • فروشگاه اینترنتی ماسال مارکت
  • فروشگاه اینترنتی شاندرمن سیتی
  • فایلینا
  • پی ان یو فایل
  • دانلود فایل های علمی
  • بازارفایل44
  • دانلود فایل ها
  • فرافایل44
  • پرشین2 موزیک
  • فایلود44
  • دانلود جدیدترین آهنگها و آلبوم های سال
  • ۞ bonab-fun ۞
  • پرشین22
  • دانلود فایل و کسب درآمد
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 4570
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 184
  • بازدید امروز : 85
  • باردید دیروز : 373
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 796
  • بازدید ماه : 2,912
  • بازدید سال : 77,936
  • بازدید کلی : 2,241,447
  • کدهای اختصاصی